Inloggen E-adviseur
Betalingsproblemen of BKR-codering

Mijn klant verwacht of heeft betalingsproblemen

Ook wanneer de situatie van je klant verandert staan we voor jou en je klant klaar. Betalingsproblemen is voor niemand leuk, daarom denken we graag mee en zoeken we een passende oplossing.

NIBC 22 Ed

Betalings­problemen, en nu?

NIBC & Wooncollect.nl

Wooncollect is gespecialiseerd in het begeleiden van particuliere klanten die moeite hebben met het betalen van hun hypotheek. Wooncollect helpt, geeft advies en begeleidt klanten bij betalingsachterstanden. NIBC en Wooncollect staan dus samen klaar om jouw klant te helpen. Ga naar Wooncollect.nl.

Bureau Krediet Registratie (BKR)

Een betalingsprobleem is al vervelend genoeg voor je klant. Toch is het verstandig dit al voorafgaande de aanvraag inzichtelijk te hebben. Je klant kan zelf bij BKR een overzicht opvragen van zijn of haar BKR-codering en dit aan jou als hypotheekadviseur voorlegggen.

NIBC & Wooncollect

Wooncollect is de bijzonder beheer afdeling van NIBC. Wooncollect is gespecialiseerd in het begeleiden van particuliere klanten die moeite hebben met het betalen van hun hypotheek. Onze klanten kunnen rekenen op professionele hulp en begeleiding bij betaalachterstanden.

Contact

Neem contact op met Wooncollect via 070 - 342 95 59. Wij zijn bereikbaar op werkdagen van 9.00 uur tot 17.00 uur.

NIBC Whatsapp Nieuwsbrief

Blijf op de hoogte via WhatsApp

Als eerste op de hoogte van alle ontwikkelingen omtrent NIBC Hypotheken? Meld je dan aan voor onze WhatsApp nieuwsbrief en ontvang het nieuws als allereerst. Zie het als extra service voor jou als adviseur.

Even sparren of een vraag?

De NIBC Hypotheedesk is een verlengstuk van jouw team. Onze experts op de Hypotheekdesk hebben jarenlange ervaring en zijn er voor jou! Neem contact op met onze experts van de Hypotheekdesk.

Zoeken naar...

Geen resultaten beschikbaar, verfijn je zoekopdracht