Je klant gaat scheiden en wil de hypotheek overzetten op één naam. Koopt je klant zijn of haar partner uit of is er sprake van overwaarde op het huis? Lees hier meer over ontslag hoofdelijke aansprakelijkheid.
Situatie klant wijzigt
Kies hieronder uit de meest voorkomende situaties die voor jouw klant van toepassing is.

Het effect van NIBC
Onze experts, jouw team
Een ingewikkelde klantsituatie, heb je een vraag of wil je sparren met een expert? Dan staan wij voor je klaar. Wij zijn onderdeel van jouw team en denken met je mee. Neem contact op met onze Hypotheekdesk.
Dat gaat makkelijk
Wij maken het je graag zo makkelijk mogelijk, zo houd jij tijd over om te doen waar jij het beste in bent: adviseren! Niet alleen bespaar je zo tijd, maar ook geld.
Jouw mening telt
Zie je graag dingen anders bij NIBC? Deel jouw feedback hier, want alleen samen komen we verder.
Ook relevant voor jou
-
Ontslag Hoofdelijke Aansprakelijkheid
-
BKR-codering, wat is mogelijk?
Niemand wordt blij van een BKR-codering achter zijn of haar naam, ook jouw klant niet. Helemaal omdat de codering vijf jaar blijft staan na aflossing en het daardoor vaak lastig is om een hypotheek te krijgen. Afhankelijk van de situatie kan het zijn dat NIBC ondanks een BKR-registratie toch op reguliere wijze een hypotheek verstrekt. Lees hier meer.
-
Partner is overleden
Wanneer de partner van je klant is overleden, is dat voor ons goed om te weten. Er zal verder niets wijzigen aan de hypotheek. Uiteraard wensen we jouw klant veel sterkte toe.
Jij staat bij ons centraal
Geloof jij in een dossier? Denken wij graag met je mee
Altijd toegang tot onze expertise
Samen werken aan de beste oplossing voor jouw klant(en)
Van A tot Z op de hoogte van het aanvraagproces
Even sparren of een vraag?
De NIBC Hypotheekdesk is een verlengstuk van jouw team. Onze experts op de Hypotheekdesk hebben jarenlange ervaring en zijn er voor jou! Neem contact op met onze experts van de Hypotheekdesk.